سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir

اختصاصي سايت "سينماي ما"؛ آلبوم عكس تازه «پذيرايي ساده» را اين‌جا ببينيد
ماني حقيقي براي «پذيرايي ساده» تيتراژ ساخته و منتظر صدور پروانه نمايش است

سينماي ما- فيلم سينمايي «پذيرايي ساده» به كارگرداني ماني حقيقي براي نمايش در جشنواره فيلم فجر آماده مي‌شود. حقيقي كه فيلمنامه را همراه با اميررضا كوهستاني نوشته و خودش در كنار ترانه عليدوستي نقش‌هاي اصلي مرد و زن فيلم را بازي كرده‌اند، اين روزها مشغول ساخت تيتراژ فيلم بود. او كه پيش از اين تجربه ساخت چند تيتراژ متفاوت و تماشايي براي فيلم‌هايي مانند «باج خور» و «ماهي‌ها عاشق مي‌شوند» را داشت، عنوان‌بندي متفاوتي براي «پذيرائي ساده» ساخته است.

به گزارش سايت "سينماي ما" اين فيلم فرم شركت در جشنواره را پر كرده و منتظر صدور پروانه نمايش اداره ارزشيابي و نظارت است. فيلم تا كنون فقط در چند نشست خصوصي براي گروه محدودي نمايش داده شده و با توجه به كيفيت كار در چند رشته از جمله فيلمنامه و كارگرداني و بازيگري  از اميدهاي جشنواره امسال است.

يكي از ويژگي‌هاي متمايز فيلم، حضور بازيگران تئاتر در نقش‌هاي مكمل اما كليدي فيلم است. سعيد چنگيزيان، وحيد آقاپور، محمدرضا نجفي و نادر فلاح از چهره‌هاي مطرح تئاتر اين روزها هستند كه نقش‌هاي شاخص و تاثيرگذاري در «پذيرايي ساده» ايفا كرده‌اند.
موسيقي «پذيرايي ساده» كار گروه جاز كانادايي «فوير موزيك» است كه حاصل كارشان بسيار با حال و هواي فيلم همخواني پيدا كرده است.


















  • ( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:






    تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.